تأثیر اجرای الگوی آموزش مبتنی بر شایستگی بر عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری در بخش مراقبتهای ویژه قلبی
تأثیر اجرای فرآیند ممیزی بالینی بر مهارت انجام ساکشن تراکئوستومی در پرستاران شاغل در بخشهای مراقبت ویژه (ICU)
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی یادگیری مبتنی بر زمینه و سخنرانی بر دانش، نگرش و عملکرد پرستاران در رابطه با نقش پرستاران در فرآیند اهدای عضو
، سیده تکتم معصومیان حسینی*
، حسین کریمی مونقی
، حمیدرضا بهنام وشانی
، ابراهیم خالقی
الگوی ساختاری ارتباط سرمایه اجتماعی و حمایت اجتماعی با سلامت مادران دارای کودک مراجعهکننده به مراکز بهداشتی درمانی سیرجان
بررسی عوامل روانشناختی پس از بازتوانی ورزشی خانگی در مقابل بازتوانی قلبی در مرکز در بیماران عروق کرونر