Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Urmia Nursing And Midwifery Faculty

مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه



Volume 13, Number 9 (2015-12)


ASSESSING PSYCHOLOGICAL FACTORS AFTER HOME-BASED VERSUS CENTRE-BASED CARDIAC REHABILITATION IN PATIENTS WITH CORONARY ARTERY DISEASE
بررسی عوامل روانشناختی پس از بازتوانی ورزشی خانگی در مقابل بازتوانی قلبی در مرکز در بیماران عروق کرونر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

THE EFFECT OF MOTHERS GROUP EDICATION ON MATERNAL SATISFACTION AND PAIN INTENSITY
بررسی تأثیر آموزش گروهی بر رضایتمندی و شدت درد مادران باردار
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

STROKE PATIENTS' EXPERIENCES OF CARE: A PHENOMENOLOGICAL STUDY
تجارب بیماران سکته مغزی از مراقبت: یک مطالعه پدیدارشناسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

EXPLORING THE EXPERIENCES OF THE NURSES IN URMIA SEYYEDOLSHOHADA HOSPITAL’S EMERGENCY ROOM FROM A CRISIS: A QUALITATIVE STUDY
بررسی تجارب پرستاران اورژانس بیمارستان سیدالشهدا ارومیه از یک بحران: یک مطالعه کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

EXPLORING THE RELATIONSHIP BETWEEN SOCIAL CAPITALS, AND SOCIAL SUPPORT WITH MOTHER’S HEALTH IN MOTHERS REFERRING TO HEALTH CENTERS OF SIRJAN CITY: A STRUCTURAL MODEL
الگوی ساختاری ارتباط سرمایه اجتماعی و حمایت اجتماعی با سلامت مادران دارای کودک مراجعه‌کننده به مراکز بهداشتی درمانی سیرجان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

THE VIEWPOINTS OF FACULTY MEMBERS ON EDUCATIONAL EVALUATION MODELS IN URMIA UNIVERSITY OF MEDICAL SCIENCES
دیدگاه اعضای هیئت ‌علمی از الگوهای ارزشیابی تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

COMPARING THE EFFECT OF TWO EDUCATIONAL METHODS (CONTEXT BASED LEARNING AND LECTURE) ON NURSE’S KNOWLEDGE, ATTITUDE AND PRACTICE ABOUT NURSE’S ROLE IN ORGAN DONATION PROCESS
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی یادگیری مبتنی بر زمینه و سخنرانی بر دانش، نگرش و عملکرد پرستاران در رابطه با نقش پرستاران در فرآیند اهدای عضو
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

THE EFFECT OF CLINICAL AUDIT PROCESS ON THE TRACHEOTOMY SUCTIONING SKILLS OF NURSES WORKING IN THE CRITICAL CARE UNITS (ICU)
تأثیر اجرای فرآیند ممیزی بالینی بر مهارت انجام ساکشن تراکئوستومی در پرستاران شاغل در بخش‌های مراقبت ویژه (ICU)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

PSYCHOMETRIC PROPERTIES OF THE PERSIAN VERSION OF
بررسی ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

THE EFFECT OF IMPLEMENTING COMPETENCY BASED EDUCATION MODEL ON NURSING STUDENTS’ CLINICAL PERFORMANCE IN CORONARY CARE UNIT
تأثیر اجرای الگوی آموزش مبتنی بر شایستگی بر عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری در بخش مراقبت‌های ویژه قلبی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles